czwartek, 24 sierpnia 2017

Macik oj Macik

Tak jak obiecałam pociągnę jeszcze temat matu <3 Tym razem będzie o '' matowych'' lakierach do paznokci z firmy Golden Rose matte velvet Nail lacquer. Nie dawno kupiłam dwa lakiery pół matowe właśnie z tej firmy. Cena nie jest zaporowa- chodź za coś takiego troszkę mniej by mogła kosztować. Koszt jednego lakieru wynosi około 8 zł, ponieważ kosztuje dokładnie 7,90 u mnie przynajmniej. Jest dużo kolorów do wyboru, od czarnego do każdej barwy tęczy i jeszcze więcej. Wybrałam kolor fioletowy oraz turkusowy. Chodź niby oba są pół matowe, to oby dwa są inne! To dopiero nazywa się magia.


Lakier o kolorze fioletowym dostaje ocenę 2/5. Lakier dość długo schnie, pędzelek jest dość słaby, ponieważ dużo nabiera lakieru, a gdy nałożymy na paznokieć, to wtedy się rozlewa na boki. Ten niby pół mat utrzymuje się do jednego dnia a ptm zaczyna się błyszczeć jak zwykły lakier. A co najgorsze szybko schodzi. Pomalowałam tym lakierem paznokcie, gdy jechałam nad morze na kilka dni, a już pierwszego dnia na kciukach odeszło troszkę.


Ooooo temu to dam nawet 10/5. Kolor jest po prostu śliczny. Lakier ładnie się rozprowadza, tu np. już nie ma problemu z pędzelkiem-nabiera odpowiednią ilość. Nie odpryskuje nam, a to chyba jest najważniejsze. Testowałam go na moich paznokciach oraz na tipsach i zachowuje się tak samo. Mat jest tu widoczny, ale oczekiwałam większego wow. 

Wydaje mi, że seria lakieru '' pół mat'' średnio się udały.
Może też te lakiery nie były takie nowe a stały troszkę na tym stoisku. Możecie napisać o swoim testowaniu tych lakierów bo być może to fajne cudeńko a ja akurat trafiłam na towar gorszego sortu.

Mam nadzieję, że wam się spodobał wpis. Zapraszam też do starszych postów, też są ciekawy (tzn moim zdaniem ). Dziękuję za takie miłe komentarze, bo to dla mnie bardzo dużo znaczy i daje motywację, żeby pisać dla was dalej. Miłego wieczoru, buźka 

34 komentarze:

  1. Mi bardzo podobają się te lakiery miałam kilka i super się sprawdzają :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kupię znów i sprawdze jeszcze raz :D

      Usuń
  2. Z tego co słyszałem to jednak z tymi lakierami tak już jest, ale ja się na tym nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery wydają się ciekawe, zdziwił mnie fakt tak rozbieżnych opinii w przypadku jednej serii.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pisze tylko swoje zdanie.Nikt mi za to nie płaci i pisze co o tym myśle i możę dla tego spotykasz się z różną opinią.
      pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Jeszcze nie miałam takich lakierów.Zapraszam na konkurs - dziś ostatnia możliwość,aby się zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuje swoich sił i wezmę udzial <3

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe kolory lakierów matowe krycie sprawia że pewnie są jeszcze piękniejsze !

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ale jakby ten mat był serio matem, tez było by fajnie xd

      Usuń
  6. Szkoda, że ten fiolet dostał taka słabą ocenę,, bo ma cudowny kolor w buteleczce :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nio u mnie średnio się sprawdził ale racja szkoda i pewnie wpadne

      Usuń
  7. Kolorystyka lakierów mi się nie podoba, ale każdy woli co innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie tez ale tu bardziej chciałam po prostu przetestować je chodź ten turkus do mnie strasznie mówi heh :D

      Usuń
  8. Mnie podoba się ten pierwszy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham drugi i go nie zdradzę nigdy <3 haha <3

      Usuń
  9. Nie miałam jeszcze lakierów z serii pół mat, ale zachęciłaś mnie, żeby je kupić:). Lubię kolory fioletowy i turkus, ciekawa jestem jakie jeszcze kolory znajdę ^^. Pozdrawiam i miłej reszty wakacji życzę! :D
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest masa kolorów i każdy jest cudowny ja bym zabrała wszystkie kolory z ich firmy ale az tyle pieniędzy nie mam a szkoda haha :D
      dziękuje i wzajemnie :)

      Usuń
  10. mam ten lakier w kolorze różowym i uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za nie długi czas tez bede kupowac róż i czerwień <3

      Usuń
  11. Ja już od 3 lat noszę hybrydę na paznokciach, wiec zwykłe lakiery poszły w odstawkę, ale te mają naprawdę fajne kolory! :) http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez myśle o hybrydzie bo juz mnie wkurzają te lakiery :((

      Usuń
  12. Uwielbiam lakiery do paznokci z firmy golden rose, lecz tych nie miałam okazji przetestować. Wolę siebie w bardziej brązowych kolorach lecz ten turkusowy jest piękny. ^^
    https://ksiazkomaniaczkasite.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. używałam i są super, te kolory szczególnie ładne ;)

    obserwuje i liczę na to samo
    fancyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cena 8 zł to jeszcze nie jest tak źle ;) rozbieżność co do jakości produktów z tej samej serii to u Golden Rose normalka. Szkoda, bo ta śliwka wygląda na ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że tak robią,ponieważ kolory są u nich piękne ale czasem lepsze są lakiery z jakieś nie znanej firmy.Utrzymują sie długo, mają super zapach nawet i krótko schną i o tym tez nie długo napisze :D

      Usuń
  15. Kolory są piękne, bardziej podoba mi się fiolet, ale szkoda że długo schnie :<

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ladne kolorki szkoda ze nie ma zdjec z pomalowanymi paznokciami ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zbyt krótkie paznokcie i połamane niestety i dla tego nie dodałam :((

      Usuń
  17. Mam taki sam z gr ,tylko że czarny. Matu w ogóle nie widać ,za to mam tez złoty ,ktory jest o wiele bardziej efektowny ! Lecz jeśli chodzi o matowe lakiery to teraz ich nie kupuje ,ponieważ zainwestowałam w "matte coat" ,czyli przezroczysty lakier dzięki któremu lakier którym pomalujesz sobie paznokcie staje sie matowy 😉😉😉

    OdpowiedzUsuń

Gabki Blend

Część kobiet fluid rozprowadza palcami, inne beauty blenderem a ja? Ja mam swoją kochaną nowiutką perełkę. Niedawno w sklepie Rossmann ...